Dodatek to czy reklama?

Naklejki okrągłe https://booklet.pl/produkty-i-rozwiazania/13-naklejki-okragle Drukarnia Booklet Oferta usług infolinii

dodatek_to_czy_reklama.jpg

Te niewielkich rozmiarów dodatki do odzieży związane są często z funkcjami reklamowymi jakie pełnią. Smycze dostaje się najczęściej jako reklamówki do różnych produktów, na przykład przy chęci zaopatrzenia się w sprzęt komputerowy.

Są one interesującym elementem zwłaszcza dla młodych ludzi, więc sprzedawcy zainteresowani są taką formą promocji, która może przyciągnąć dużą ilość klientów. Dla nich jest to również korzystne w związku z tym, że klient posiadający smycze „obnosi się” przy okazji z nazwą lub logiem firmy i nakręca akcję promocyjną.

Na smyczach mogą znajdować się różne napisy pasujące kolorystycznie do barwy całości dodatku, im wyraźniejsza czcionka, tym szersza smycz, a jednocześnie większe możliwości robienia reklamy dla określonej firmy. Smycze oprócz reklamówek, kubków, puszek i długopisów są najczęściej spotykanymi przedmiotami, jakie można otrzymać w prezencie przy okazji zakupu czegoś większego albo zrobienia zakupów o wyjątkowej objętości.

Najczęściej wręczane są w sklepach firmowych należących do dużych sieci, ale nie jest to regułą, gdyż coraz częściej dosłownie każda marka oferuje tego rodzaju produkty reklamowe. Można je także kupić w sklepach z akcesoriami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *