Smycz – prkatyczna forma reklamy

https://www.refloactive.com/gadzety-odbalskowe/opaski/na-rzep

smycz_prkatyczna_forma_reklamy.jpg

Firmy reklamują się w każdy możliwy sposób. Między innymi poprzez umieszczanie swojego logo na różnych gadżetach, którymi są także smycze. Są to bardzo poręczne i funkcjonalne przedmioty.

Dla urozmaicenia swoich produktów, producenci smyczy wprowadzają ich różnorodne typy. Na przykład występują barwione jedno i dwustronnie, z trójwymiarowymi napisami, silikonowe, zrobione z tasiemek sznurówkowych, naszywane na poliester lub polipropylen, w postaci suwaka, z nadrukami pod ultrafiolet i odblaskowe. Smycze okazują się być bardzo praktycznymi.

Używa się ich do różnych rzeczy, w zależności od rodzaju końcówki. I tak karabinki umieszczone na końcach tasiemek służą do przypinania identyfikatorów, kluczy i skarpet na telefon komórkowy. Szczególną uwagę trzeba zwrócić na bardzo poręczne zastosowanie złączek w smyczach, do których doczepia się końcówkę z karabinkiem lub uchwytem na komórkę.

Mając zawieszoną na szyi smycz, możemy z łatwością odpiąć, na przykład przypięte do niej klucze w celu ich użycia. Oprócz tego smycze mogą mieć niestandardowe zakończenia, takie jak kieliszek lub wprowadzone w ciągłość tasiemek różne elementy jak zegarek, czy kompas. Są także specyficzne zaczepy do butelek i puszek.

Poza tą standardową formą smyczy zawieszanych na szyi dostępne są smycze krótkie (breloki) z jednej strony zakończone metalowym kółkiem z drugiej zaś karabińczykiem. Ludzie chętnie przyjmują tego typu gadżety reklamowe, właśnie ze względu na ich użyteczność, a także wytrwałość. Zaletą smyczy jest również tanie wykonanie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *