Rodzaje smyczy

jednolite tło drukarskie https://booklet.pl/pomoc/spady-drukarskie-oraz-marginesy-bezpieczenstwa Spady drukarskie ora http://drukarnia.maciaszczyk.pl/produkt/poligrafia/

rodzaje_smyczy.jpg

Z roku na rok rozwijają się coraz to nowe dziedziny marketingu. Dobra reklama firmy to klucz do sukcesu. O utrzymanie klienta również, trzeba walczyć. Wiele firm dla swoich klientów oferuje darmowy gadżety reklamowe, opatrzone najczęściej logo firmy. Producenci firmowych gadżetów prześcigają się w walce o klienta. Istnieje kilkadziesiąt gadżetów powszechnie uznawanych za znane.

Hitem ostatnich lat stały się smycze reklamowe, funkcjonujące też pod nazwą logo smycze. Istnieje kilkanaście technologii wykonywania smyczy reklamowych oraz materiałów, z których są wykonywane. Wszystko zależne jest od osoby, dokonującej zakupu, a mianowicie od kwoty, którą pragnie wydać na gadżety reklamowe dla firmy. Najdroższe to smycze reklamowe tworzone, ze skóry. Wykonuje je się z przeróżnymi dodatkami. Popularną technologią wykonywania tego gadżetu jest Sitodruk.

To najszybsza metoda naniesienia nadruku na daną smycz, jest zarówno najtańsze. Oprócz sitodruku, wykorzystuje się drukowanie transferowe, które daje trochę lepszy efekt od sitodruku. Kolejną metodą jest druk sublimacyjny, pozwalający na drukowanie motywu pełno kolorowego. Drukowane to jeden z rodzajów smyczy reklamowych, oprócz nich istnieją również smycze tkane, które najczęściej wykonuje się z nici o kilku kolorach. Ciekawą opcją wydają się smycze metalowe lub skórzane, jednak koszt ich wykonania jest już nieco droższy. Warto zauważyć, że pod pojęciem, smyczy nie kryją się tylko te gadżety umieszczane na szyi, ale też przykładowo na ręce.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *